Cabaran 30 Hari bersama saya

Salam kurus and hi,

Ingin kurangkan berat badan bersama saya dan komuniti positif? Kini anda boleh sertai komuniti eksklusif bersama saya untuk program Cabaran 30 Hari yang berjalan bulan ke bulan untuk program jangka masa pendek atau berpanjangan. In pendaftaran dan lebih info, anda boleh rujuk di sini.

Online Community

Cabaran 30 Hari dikendalikan menerusi platform komuniti yang hebat, eksklusif dan sudah tentunya bersama saya.

WhatsApp Support Group

Disamping platform community yang menganduni pelbagai perkongsian, leaderboards, video, online courses dan diari harian saya, anda juga disokong sepanjang program menerusi WhatsApp support group kami yang dikendalikan oleh jurulatih dan team BSK kami.

4x Weekly LIVE Dengan Recording

Setiap minggu, 4x sessi LIVE dikendalikan menerusi platform komuniti Cabaran 30 Hari kami yang termasuk sessi bersama saya sendiri, jurulatih jemputan dan pelbagai pakar. Selain itu, setiap Rabu kami adakan small group discussion untuk bincangkan pelbagai isu-isu dan topik bukan soal kurus termasuk perkongsian kehidupan, mental health dan macam-macam lagi.

Tambahan, setiap rakaman sessi LIVE akan dimuat-naik untuk rujukan dan tontonan sepanjang keahlian anda.

Sessi LIVE bersama saya akan berlansung pada setiap hari Rabu jam 8pm dengan pelbagai topik termasuk cara melakar pelan kurangkan berat badan, meal planning dan sessi senaman yang berbeza-beza.

Meal Planning

Selari dengan falsafah saya, Cabaran 30 Hari kami fokus kepada pengajaran dan bimbingan bersama termasuk Meal Planning dan perkongsian menu makanan sihat sepanjang masa. Oh ada diari diri saya juga di mana anda boleh lihat dan mungkin belajar dari diari harian saya juga.

Sepanjang program, saya sendiri akan kongsi aktiviti harian saya, termasuk menu makanan dan a personal look into my daily routines. Ia akan beri gambaran buat anda bahawa kesihatan dan kawalan berat badan bukan lah soal kesempurnaan.

Jangan risau, saya pun tak lah makan sihat 24/7. Ada give and take gitu.

BONUS: 200+ Video Library

Tambahan, anda akan diberi access kepada library video courses kami, termasuk panduan senaman rumah, Kurus Masterclass untuk bina pelan kurangkan berat badan anda, video pakar dan macam-macam lagi.

So what is the 30-Day Challenge?

Cabaran 30 Hari adalah untuk anda cuba kurangkan 4kg, langkah 210,000 steps, lari 42km, kutip paling kurang 280 markah menerusi platform community, score 75% of more dalam our monthly kahoot quiz, hadiri paling kurang 6x sessi LIVE dan lengkapkan cabaran-cabaran bulanan kami.

Fun Leaderboards

Track your progress anda sepanjang program kami menerusi pelbagai fun leaderboards untuk naikkan semangat bersama.

Cara daftar Cabaran 30 Hari?

Jom cabar diri but jangan risau, at the end of the day, its always YOU vs YOU and insyallah we will be supporting and motivating each other bersama. Anda hanya perlu layari laman web rasmi Cabaran 30 Hari bersama saya tapi ingat, ia bukan soal kurus 🙂