Telegram Group: Belajar Jerman dengan Kevin Zahri

Hallo hallo,

Saya ingin berkongsi berita gembira mengenai kumpulan Telegram percuma yang saya cipta khas untuk anda yang berminat untuk belajar bahasa Jerman. Ia dikenali sebagai “Belajar Jerman dengan Kevin Zahri” dan saya dengan sukacitanya memperkenalkan platform ini kepada anda semua.

Saya, Kevin Zahri, dilahirkan dan dibesarkan di Germany sehingga saya berpindah ke Malaysia pada usia 13 tahun. Sebagai seorang yang tumbuh besar dalam budaya dan bahasa Jerman, saya ingin memberikan sokongan dan bantuan kepada anda dalam perjalanan pembelajaran bahasa Jerman. Itulah sebabnya saya mencipta kumpulan Telegram ini, dengan tujuan untuk menjalin hubungan dan belajar bersama-sama.

Kelebihan utama kumpulan Telegram “Belajar Jerman dengan Kevin Zahri” adalah ia terbuka kepada semua peringkat. Walau bagaimanapun, saya lebih memberi tumpuan kepada mereka yang memulakan perjalanan pembelajaran bahasa Jerman. Jadi, jika anda seorang pemula, jangan bimbang! Saya menyediakan sumber pembelajaran yang komprehensif, termasuk panduan pelajaran, latihan-latihan berguna, dan rujukan yang akan membantu anda memahami dan menguasai bahasa Jerman dengan lebih baik.

Kumpulan Telegram PERCUMA

Satu lagi keistimewaan kumpulan Telegram ini adalah semua sumber pembelajaran yang saya kongsikan adalah PERCUMA! Anda akan mendapat akses kepada bahan pembelajaran yang berkualiti tinggi tanpa sebarang bayaran. Anda juga berpeluang untuk berinteraksi dengan saya dan rakan-rakan sejawat dalam kumpulan ini. Kami membentuk sebuah komuniti yang bersemangat dan saling menyokong untuk mencapai kejayaan dalam pembelajaran bahasa Jerman.

Jika anda berminat untuk bergabung dengan kumpulan “Belajar Jerman dengan Kevin Zahri,” anda hanya perlu melayari laman web kami di https://t.me/belajarJermanKZ dan mendaftar sebagai ahli. Seterusnya, anda akan mendapat akses kepada semua bahan pembelajaran yang ada dalam kumpulan Telegram ini.

@kevinzahri

8 perkataan paling asas Bahasa Jerman 🇩🇪 … #jerman #bahasajerman #bahasajermanmudah #germanlanguage #fyp

♬ original sound – Kevin Zahri – Kevin Zahri

Akhir kata, saya ingin mengajak anda semua untuk tidak melepaskan peluang ini. Jomlah kita belajar bahasa Jerman bersama-sama dalam kumpulan Telegram “Belajar Jerman dengan Kevin Zahri”! Saya berharap dengan sokongan dan bimbingan yang saya sediakan, anda akan berjaya menguasai bahasa Jerman dan mencapai matlamat pembelajaran anda. Saya berharap dapat bertemu dengan anda dalam kumpulan Telegram ini. Sampai jumpa!